Over Orderchamp
About Orderchamp

Orderchamp vindt wholesale opnieuw uit door zelfstandige retailers en merken te voorzien van technologische oplossingen die hen helpen succesvol te zijn in te toekomst. De Amsterdamse scale-up verbindt met op hun digitale inkoopplatform meer dan 150.000 zelfstandige winkeliers en 7.000 merken over de hele wereld met elkaar.

Door gunstige inkoopvoorwaarden zoals lage minimum orderbedragen, 60-dagen betalingstermijnen en gratis verzending stellen ze kleine bedrijven in staat te concurreren met retail- en e-commerce giganten. Met toegankelijke analyses en data-inzichten in het Orderchamp-platform kunnen zelfstandige retailers en merken slimmere keuzes voor hun bedrijfsvoering maken.

Orderchamp is in 2019 opgericht door Joost Brugmans (CEO), Max Verduyn (COO) en Menno Wolvers (Head of Engineering), Ruud Stelder (investeerder) en Dennis Cuijpers (investeerder). Orderchamp heeft mensen van meer dan 22 nationaliteiten in dienst in kantoren in Amsterdam, Berlijn, Ibiza en Thessaloniki. Ze worden gesteund door toonaangevende investeerders, waaronder henQ en Prime Ventures.